Entrevistem a Jesus Bosch, General Manager de Product Madness (Spain)

Product Madness ha estat sense dubte un equip molt especial per a Monday. Vam inaugurar junts l’espai de Monday Pau Claris i el seu creixement aquí ha estat increïble. Tot l’equip de Monday estem molt contents d’haver contribuït al vostre èxit. Gràcies, Jesús, per escollir-nos!

Quin aspecte de Monday destacaries com el més valuós per a Product Madness durant el temps que l’has estat utilitzant?

Destaco una combinació de flexibilitat, ubicació i excel·lents instal·lacions. La flexibilitat és crucial per a nosaltres, ja que Product Madness ha experimentat un creixement espectacular a Barcelona en els darrers dos anys. Vam passar literalment de zero a 125 persones en aproximadament 24 mesos, i sempre és essencial tenir l’oficina de la mida adequada, ni massa gran ni massa petita, per assegurar-nos que tothom es senti còmode. A Monday, disposem de l’espai necessari per créixer. Tenim un esdeveniment o una festa? Podem reservar un espai més gran només per un dia. Organitzem un esdeveniment fora de la seu i venen més persones de localitzacions internacionals a Barcelona? Podem reservar sales de reunions addicionals al mateix edifici.

A Monday, ens alliberem de moltes tasques que podrien ser distraccions quan volem estar totalment enfocats en executar operacions perfectes, com ara configurar connexions a Internet, netejar, trobar càtering per a esdeveniments, dinars per a l’equip, entre d’altres.

Fins a quin punt creus que Monday ha contribuït a millorar la cultura de la teva empresa?

Monday ha contribuït de manera significativa a la millora de la nostra cultura empresarial. Les espectaculars instal·lacions modernistes de Monday Pau Claris, amb espais com la terrassa oberta i la Sala Club amb taula de ping-pong, han estat utilitzades amb èxit per als nostres esdeveniments i celebracions. Aquests no es limiten a reunions corporatives, ja que considerem les celebracions com una part integral del nostre ADN. Com a empresa amb una rica diversitat de 30 nacionalitats, celebrem esdeveniments com Pride, el Dia Internacional de la Dona i el nostre propi Dia Internacional del Menjar, fomentant la cohesió i la valoració de la diversitat.

Com ha facilitat el nostre equip la teva adaptació i experiència a Monday?

La Claudia i les diferents persones amb les quals hem interactuat sempre han estat com socis. Mai no hem tingut la sensació que estàvem tractant amb un proveïdor. Les converses han sigut totes naturals i sempre troben solucions pràctiques per a qualsevol de les nostres sol·licituds.

Què destacaries sobre els nostres espais per a grans empreses com Product Madness?

La elecció de Monday per a la nostra empresa en creixement ha estat estratègica i pràctica. L’espai de coworking al centre de Barcelona s’adapta perfectament a la natura ràpida i col·laborativa de la indústria dels videojocs. A més de ser modern i còmode, els espais de treball estan dissenyats per fomentar la compartició d’idees espontànies, essencials per al desenvolupament dels nostres projectes.

La terrassa destaca com una característica notable, proporcionant no només comoditat sinó també un lloc on l’equip pot relaxar-se, fer xarxa i trobar inspiració amb les vistes de Barcelona. La Cantina al centre és una avantatge pràctic, mantenint a tothom alimentat sense les distraccions de buscar menjar a la ciutat. Les instal·lacions esportives, com el gimnàs i la taula de ping-pong, no només ofereixen diversió, sinó que també permeten als empleats desestressar-se i socialitzar, contribuint a una cultura laboral positiva i a la cohesió de l’equip.

També et podria interessar...